Oprócz okładzin do popularnych zastosowań posiadamy także okładziny LUK, które są tworzone z użyciem kevlaru. Dokładnie przy produkcji okładzin kevlarowych zostały użyte włókna aramidowe, które popularnie są nazywane kevlarem. Dzięki temu, że LUK współpracuje z większością producentów samochodów produkuje bardzo dużo różnych materiałów. Posiadają bardzo dużą wiedzę odnośnie tego jaki materiał w jakim typie pojazdu zastosować. Jednym z materiałów stosowanych do produkcji okładzin jest także B 8060, który jest materiałem o podwyższonej jakości stosowanym jako pierwszo montażowy. Na rynku już zaczynają się pojawiać sprzęgła z okładzinami zawierającymi kevlar, których żywotność jest o 30% większa niż dotychczas stosowanych sprzęgieł.
W okładzinie sam kevlar nie odpowiada za współczynnik tarcia i nie jest materiałem ciernym, ale jego obecność powoduje, że samo sprzęgło ma podwyższoną odporność mechaniczną. Sam kevlar jest stosowany w takich wyrobach jak kamizelki kuloodporne, czy kaski. Dzięki swoim parametrom i temu że ma bardzo dużą wytrzymałość na skręcanie, zginanie, dużą odporność na rozciąganie. Kevlar ma także bardzo dobre parametry wytrzymałości przy pracy w wysokich temperaturach. W sytuacjach kryzysowych, gdzie sprzęgło pracuje zbyt mocno normalna okładzina sprzęgłowa mogłaby się szybko zużyć, a sprzęgło może się przepalić. Przy okładzinie z zastosowaniem kevlaru sprzęgło wytrzyma nawet ciężkie warunki i nie ulegnie zniszczeniu.
Głównym zastosowaniem okładzin LUK Kevlar są samochody sportowe, które są narażone na dużo cięższe warunki pracy niż zwykłe samochody.